Tuesday, August 17, 2010

Moment with newborn baby contest

Join contest lg saat2 yg paling indah bila aku bergelar mama...
contest ni di anjurkn mrs simplicity..

Nak join klik banner ni k..


"MARILAH KITA MENGIMBAU KEMBALI SAAT- SAAT MEREKA KETIKA BAYI"


Nama : Muhammad Danish Mikhail b. mohd azrul
Tarikh lahir : 07/08/09
Berat masa lahir : 3.02kg
gmbr diambil :Sehari selepas dilahirkan
Nama ibu : Eida @ Noridah
Email : shinbi3@gmail.com




Cerita di sebalik gambar : Saat pertama dia menggengam jariku setelah hampir 3 tahun aku menanti dengan penuh suka duka setelah 2 kali aku mengalami kehilangan dan dia adalah yg pertama dalam hidup kami yg selamat lahir ke dunia.... terasa besarnya kuasa Allah yang mengurniakan DIA kepada kami dalam kehalusan jari kecil itu.. Kurniaan Nikmat yg tiada tandingannya bila aku bergelar ibu..


sekadar potret kenangan setengah jam selepas di lahirkan selepas di azankan oleh papanya...



1 bebelan kawanku:

Mrs. Simplicity said...

SALAM, ENTRY REVIEWED. SEMUA SYARAT CUKUP AND THANKS SUDI JOIN CONTEST SAYA YE :)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah