Monday, September 20, 2010

Berdondon-dondon di hari Raya

Kisah raya pertama lg.. selepas solat raya.. kami sekeluarga ke rumah tok hubby... bayangkan umur mak mertua aku dah dekat 70an masih ada mak lg... bertuah dia.. sebab mak aku sendiri dah takde mak sejak umur dia 15 tahun.. mak aku adalah mak kepada adik-adiknya.. sian mak.. moga arwah mak tok ku aman di SANA....

Sesi wajib bila sampai umah tok bergambor family by family.. seronok tgk.. tok ada 11 anak tak silap.. tu pun separuh je yg ada.. kalau ada semua tak muat rumah agaknya... Dan aku seronok juga tgk colourful baju di pagi raya.. mereka semua berdondon di pagi raya.. leh kenal family sape... meh kita kenal2...


Family pakcik im dan makcik Siti... diorg ni duk kat Cheras... ada anak dara 4 orang...theme colour hijau brown



Family mak long emi... paklong dah arwah tahun lepas kena strok... anak dia yg free hair tu pelakon (farah) tp baru nak melonjak naik.. malm minggu aritu ada berlakon citer air mata nur salina yg jd banduan sebelah tu... kitorg bantai gelakan dia jd banduan.. so far dah byk drama gak dia berlakon... diorg ni duk kat COUNTRY HOME Rawang...theme color pink



Ni family Pak Cu man ngan Mak Cu Lina.. mak cu ni asalnya chinese tp dia dah islam... pun ada 4 org anak dara.. diaorng duk kat Pandan Cheras. theme color blue turqoise



Ni plak Family Mak cu yang & pakcik norul.. ada sorang je anak pompuan yg lain anak teruna... theme color BROWN. diorg ni duk kat KAJANG



Yang ni plak family makcik ani ngan pakcik yunus... ada sorang teruna 3 anak dara.. theme color MERAH HITAM. Diorang ni pun duk KAJANG



Alamak family sape yg last ni... family aku lerrr.. family kecik kami... sweet jek.. semua dah tanya bila nak tambah lg... hahah nanti2 la.. rest dulu... hihi moga ada rezk nanti... kalau boleh nak baby gegirl plak.. ada la geng aku nak berdondon ngan anak pompuan


All guys.... termasuk anak teruna kecik aku.. semua bujang kecuali laki aku yg sibuk nak menyelit kat sepupu2 dia ....



All anak dara kecuali aku mak orang.. hahahha.. sibuk gak nak menyelit...



Mika dah tak tentu hala songkok senget2....


Mika ngan duit raya nya....


Orang kata mereka berdua adalah klon.. rupa mika sama mcm muka pakcik eja masa kecik.. saling tak tumpah katanya... adakah muka mika bila besar nanti mcm muka abg eja ni.. tengok je la nanti.... ni la citer beraya di perak kg hubby.. tahun depan raya johor dulu plak.. ehheheh


3 bebelan kawanku:

Intan and The Boys said...

mika banyak tak dapat duit raya? khalish tak banyak sangat sebab demam...huhu.

SUHAIDA said...

WAH..MERIAHNYER

yatie chomeyl said...

suka la gambar berdondon2 nih..nampak ceria dan meriah di hari raya

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah