Sunday, September 26, 2010

CUTE LITTLE MUSLIM & MUSLIMAH CONTEST

Bila raya.. aksi anak2 la membuatkan kita terhibur kan.. nak snap pic anak2 mcm2 aksi.. yang penting memori pagi raya dengan baju melayu atau kurung... camtu gak aku.. tak lepas nak rakam aksi mika dgn baju melayu siap bersongkok samping..

Dan kebetulan jumpa contest ni.. teruja nak join.. sape nak join klik banner ni ya...




Saya join 2 kategori ya... 1st is my SON...

1A - Little Muslim (1 hari - 3 tahun)
Aksi mika pagi raya siap bersongkok sampin dengan baju melayu..


NAMA : MUHAMMAD DANISH MIKHAIL
UMUR : 1 thn 2 bulan
KATEGORI : 1A (Little Muslim)
HARAPAN : Lahirmu kedunia memberi sinar baru pada mama dan papa.. harapan kami semoga mika menjadi anak yang soleh dan berguna di masa hadapan.. anak yang menjaga kami di hari tua dan yang paling penting mika adalah Anak yang akan mendoakan kami bila kami tiada dunia ini lagi...


1B - Little Muslimah (1 hari - 3 tahun)

My niece.. alesya baru 4 bulan.. tapi maklong gayakan alesya pakai tudung.. alesya diam je.. kami semua geram tgk icha comel pakai tudung.. eeeeee ...


NAMA : Nurfathiah alesya
UMUR : 4 bulan
KATEGORI : 1B (Little Muslimah)
HARAPAN : Semoga Alesya menjadi anak yang solehah, anak yang bijak pandai yang mampu merubah kuargamu dimasa hadapan...insyaAllah

NAK TAG :

intan MAMA KHALISH
anis Ummi Ukail
Isya ibu iffah
ET ibu Dania









4 bebelan kawanku:

AshAnas said...

salam.... hm, sumenye dh lengkap. cuma sy xjumpa blog AshA's FaMiLy & Contest for Anas kat bloglist...

AshAnas said...

ok, dah cek.... good luck ye!
terharu tgk alesya yg sgt kuat semangat kan...

nba-Nur said...

Comelnya anakmu Eeda.. Good luck utk Mika..

humayraa said...

Salam..

Nak menjemput utk GA..

Hadiah comeyy utk si manja..

Post gambor baby pakai tudung/baju melayu..sejuk mata memandang gitu..

http://www.secangkir-madu-buat-nur.blogspot.com

Nur ngan ummi tungguuu...
:)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah