Monday, September 27, 2010

Pancake melayu





Penah tengok pancake melayu.. ha meh aku tunjuk...


Letak adunan atas daun pisang...

bakar sampai garing...


Dah siap panceke melayu akau.. aka lempeng pisang.. senang je.. hihihi


boleh di makan ketika menonton tv.... ni dia peminat setia pancake buatan tangan mama dia...

tak cukup 1 tangan guna dua2 tangan dia makan.. sedap sgt ke syg...


makan lagi.. sedap la mama...


tertib dia makan.. tak tumpah.. sampai abis licin.. dan kesannya kepada mika.. dia sgt lawas hari tu sebab makan lempeng pisang.. ehhehehehhe


Mata tetap tgk tv.. tangan tetap masukan makanan dlm mulut.. sukerrr tengok dia makan.... ada sesapa teringin???? hihi


5 bebelan kawanku:

cik puan akish said...

alalalla...pandainyer dak mika nie mamam....:)

puterikurekure said...

mika pandai makan sendiri dah ye! bagusnyaaa~

nak ajar khalish makan sendiri jugakla. jeles ok. haha. oh lempeng pisang adalah terbaik!!! YUMMY!

Diamilikku said...

suka tgk baju tido mika..sejibik macam aisy punya..ada gambar otromen..hehehehhe

yatie chomeyl said...

sedapnye nampak..tapi tu la, tang mana nak cari daun pisang pulak kt jepun neh huhu

cha said...

macam orang besar. mata cantik sungguh, cikOni mata sepet. huuu...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah