Friday, September 3, 2010

Cuti Bila??

Ada yg dah last keje ari ni ek.. baru ku tau... Cikgu sekolah dah start cuti la kan.. bestnya la.. boleh prepare apa yg patut kat umah... aku start cuti khamis depan.. aku tulis dalam borang 8hb start cuti tp hubby kata balik khamis. dia last2 day ni la bz plak... hmm baik aku cancel cuti rabu tu.. gi keje kan.. so tak la terbuang cuti dengan sesaje.. leh forward tahun depan.. tahun depan leh la nak jalan2 makan anhin ke... heheh berangan.

Aku cuti raya dari 9-19/9/2010.. huh cantik nombor kan... 19hb 9 tu plak besday abah. hmm elok sgt leh celecrate skali sebelum aku balik kg.. start keje 20hb.. pastu kita beraya kat KL.. ada ke org nak raya umah aku ek,.. tp kuih rtu ada la ski2. malas beli bebanyak.. tahun lepas ada yg tak abis... sape nak dtg meh la.. tak wat open house pun .. tp dtg je la raya...

korang cuti bila??


td waktu lunch aku kuar g cari kain sampin mika.. dah dapt tp kena alter kecikan.. tak sabo nak tgk dia pakai.. hihih


3 bebelan kawanku:

eima said...

aku cuti 9.9.10 gak ...
tp 8.9.10 halfday ...aci tak ...
tp 14.9.10 naik keja dah ...mls nk cuti lama

Anonymous said...

same le kite cuti 9-19hb ...

Diamilikku said...

akak tak beli samping untuk aisy..rasa macam tak muat je..hehehhe..tapi tak taulah kalau last minute beli jugak..akak start cuti 7hb sampai 12hb...13hb dah mula keje..huhuhuhu

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah