Friday, September 24, 2010

Kuih Raya

Ni la kuih raya kat umah aku,.. nasib baik letak kat meja tinggi.. kalau meja bawah aku rasa dah lama pecah mika kerjakan.. ada 8.. banyak plak biskut.. ni pun ada yg tak isi lg.. sebab malas nak kuarkan semua.. balik dr kampung aritu mak bg lg kuih.. mak aku rajin buat kuih.. dia bg kuih sarang semut, semperit, kuih sugi dan maruku.. tetiba dah jd banyak tak campur lg biskut2 yang aku beli aritu..



Isi 8 balang je... ada lagi tak masuk bekas.. malas letak banyak2.. sape nak makan..


2 malam lepas adalah kawan2 hubby dtg beraya.. kawan2 aku belum lg.. lgpun minggu keje kan.. tak tau la weekend nanti kalau ada org nak dtg.. kalau takde aku je la makan anak beranak sampai abis.. larat ke.... tengok je kuih tu tak lalu pun nak makan ..hahahhahah..

Ada sape2 nak dtg umah meh la.. tolong perabihkan kuih2 aku ni...


Hari ni ada jamuan opis... aku bawa kuih2 raya aku.. lagi bagus bagi cepat abis... mlm td aku buat puding coctail.. ala jamuan ala2 pot luck.. masing2 bawa makanan.. mesti merah ni.. jap lg kul 11 ada jamuan.. best!!!


4 bebelan kawanku:

nUR_rOsALiNdA said...

tak nak kuih raya...
Nak puding cocktail sket!!

Fieza79 said...

lapor kuih raya la pulak...

norihan said...

wah banyak lagi yek....kalau saya dok dekat dah lama tolong perabiskan...hehe..

suked8787 said...

Eida...yg ijau2 tu biskut makmur ker? Su paling suka biskut makmur...nyum3x...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah