Monday, October 11, 2010

Berdiri dia atas kaki sendiri

Memangla berdiri atas kaki sendiri kan.. tak kan atas kaki orang lain.. khekhekheee... sape lagi dak mika lerr...

Anak2 kawan2 lain yg lebih kurang umur dia dah lama berlari.. lagi2 budak perempuan cepat jalan kan.. anak-anak kawan2 aku semua yg pompuan dah lama dah pandai jalan...tapi mika masih lg merangkak.. dah lama pandai memapah tp nak melangkah masih takut-takut... mak aku kata tak heran tengok mika camtu... sebabnya AKU ni pun lambat jalan setahun setengah baru pandai jalan.. mak kata mika ngikut aku lerrr tu.. takpe la yg penting pandai gak nanti....


papa letak atas pasir boleh lak dia dia diri kalau tak mesti dia dah turunkan lutut nak merangkak....

dah tak tau nak buat apa.. mama ngan papa lari jauh2... saje tak nak bagi dia berpaut....

muka happy.. tp gayat....

tepuk-tepuk tangan suka sangat... ntah ape yg happy....


Lama gak dia jd pak pacak... nak langkah kaki dalam pasir... hahahhah dah penat kesian lak aku tgk... baru la kitorang amik.. harap2 lepas ni laju la dia langkah... kakak nursery kata dia ni manja sebab tu lambat jalan.. mana tak nya kat nursery aku tengok bibik suka sgt dukung dia je... patut lerrr... huhhuuuu


6 bebelan kawanku:

cik puan akish said...

oho...sabo la x lame jalan la tuh..:)

IdaShah said...

biar lambat asalkan selamat kata mika hehehe..

mika kasi mama simpan energy dulu..esok dah pandai berlari tak terkejor

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

sama dgn anak saya, hijaz. setahun baru dapat kaki... tomeila dia...hehe

cha said...

comelnyaaa mika, nak juga dia berdiri atas tanah tanpa beralas kaki, kalau oni dia dah angkat dua-dua kaki, geli.

jalankan atas rumput basah kak, nanti cepat jalan.

puterikurekure said...

ya Allah..ni dah tak terhitung baju ke berapa yang sebijik macam khalish ni. instict dan selera kita memang kuat connected la eda oi! hahaha.

umie@kakyong said...

salam Ida..
lama sungguh umie tak jenguk2 blog.. tgk2 Mika dah besar..

org kata kalau nak cepat jalan.. pijak atas rumput yg kena embun... tapi mana nak dpt rumput sekarang...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah