Thursday, October 21, 2010

Sayang korang... Tepat sekali....!!!

Contest di tutup!!!!



Camana leh semua teka betul ni.. ehheheheheheh.. ini bermakna korang mmg ler kenai aku kan.. walaupun gambo ku yang bermata pejam.. BUKAN LENA TAU.. Tp tengok kasut ke hp ntah.... hihih dandan lak gambo masa tu yg kena snap... gambo tu candid aku cilok kat FB fotografer opis ku... saje bubuh gambo yg tu..

walaupun mataku terpejam tetapi lubang hidungku tetap korang kenal ya... hehehehhehe


oleh kerana 4 orang yg teka semua betul so aku bermurah hati nak bagi semua yg teka tu hadiah... sebab korang rajin jengah blog aku.. yg lain pun rajin gak.. tapi insya allah next time ada rezki aku bagi pada yang lain plak ya.. doakan je aku murah rezki.. tak kan ku kedekut punya insyaAllah... semoga tuhan murahkan rezki ku...


kepada 4 peneka tersebut::: jeng jeng jeng............



Eima
Anis
Yatie
Cik 3zza



sila emailkan (shinbi3@gmail.com) alamat yerrr nanti kukirimkan hadiah.....

walaupun hadiah nya tak seberapa tapi harap ianya cukup memberikan nilai persahabatan kita... thanx to all yg memberi me support me sepanjang kita berkenalan di alam blogger... muah syg korang.....


5 bebelan kawanku:

fuadnis said...

hehehe....thanks kak eida....:-)

ch@ said...

teka apa kak? aiii mengapa hamba tidak tahu niii...

yatie chomeyl said...

yea yea...teka suka suki je pun dapat hadiah..i like hehehe

Diamilikku said...

kan akak dah kata....fuadnis punya jawapan lagi dah betul..sebab tu akak malas teka..hahahahahhaah :)

cik puan akish said...

aah..tetibe teka aje???emmmmm

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah