Wednesday, October 20, 2010

Tido Duduk

Sambil layan tv atas sofa... memula mulut dia bising-bising mcm kucing nak mengawan.. mama bukakan citer cartoon kat disney channel..


pastu mcm pelik apasal senyap jek... sekali tengok....
.
.
.
.
.
.
.
.

Kalau dah ngantuk sgt senang jek tido.. kalau tak mcm nak rak tidokan dia......


lena sungguh dia... waktu ni baru kul 8.15 camtu.... tp jangan harap tido sampai ke pagi.. kul 9 dia dah bangun.. sambung main-main sampai kul 12... haru sungguh dak kecik sorang ni......



7 bebelan kawanku:

cik puan akish said...

oho...kemengantukkan tahap maksima la tuh..:)

cha said...

haha... jejak langkah cikOni, tidur dlm buai ke dia? senang kalau dia boleh tidur kat mana-mana. sweetla kamu mika.

aYu said...

lama xtgok mika kt blog akak..
da besa mika...

Nad @ MamaZakwan said...

alolololo....comeynye die tido dudok... ;)

Fieza79 said...

comel nya dia tido mcm tu...penat sgt tu smpai tk sempat nk baring....

Zaidah said...

comelnyer mika tidur...lama tak nampak mika....dah besar dah...

Diamilikku said...

hehehehehehhehe....aka baru terfikir nak buat satu contest berkaitan tido nih...hurmmmm...tunggu ehhhhh.....eida simpan lah gambar nih k...mana tau leh join contest akak

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah