Tuesday, November 9, 2010

KAN ELOK KALAU TAK MERAJUK....

Yerrr saya adalah mood baik sekarang.. mama jom kita posing....

mama pakaikan saya set oren... mama suka sebab ada cartoon mickey kat bontot mika.. ehheheh

mama saya geram nak gigit2 saya tp tak dapat..



special pose dari mika... berjaya tanpa puting di mulut.. barula nampak matured ni asik nyot...nyot... je kalt mulut tu.. mama yg penat tgk dia sedut.....



Mama suh saya tayangkan gigi saya yg 6 batang tu... ok mama cepat snap gigi saya....

rest kejap .. penatla mama.... kita makan dulu...........

kalau td kita minum ni kita makan pulak.. tp versi meniarap... eiii mika ni malasnya makan pun nak baring...

dah kenyang... ho yeaaa................................

puas hat melayan dia cuti 3 hari.. rasanya puas juga merengek kat hubby nak duk umah je jaga anak.. tp tak dapekk lerrr.. ahhahah jangan mimpi... 20 tahun lg can be... hihi


8 bebelan kawanku:

Cik Jue said...

comel sangat si mika nie..geram pulak cik jue tengok duk tayang gigi..

SSulieana said...

eeee bila x isap puting dh mcm budak besar la mika ni...cute je gg jarang dia tu...hihihi

eT said...

wahhh...santainyer dia...

CLICK LA KALO RAJIN :) TQ

eima said...

comey je ...geram...

chugie said...

cute je muka nye tu tau! gigi dah banyak dh tu..

cha said...

oren, oni sukaaa...
mika nak sikit... <- oni tak malu.

@e_da said...

CIK jue.. Tq ya... meh bawa farisya main ngan mika...

sueliana.. haah gigi dia jarang.. kelakar lak. tp suka tgk


et.. mood tgh baik tu..

eima.. tq


chugie.. 6 btg dah


cha... ajak oni meh makan sama.. heheh

Diamilikku said...

gambar dia letak jari kat mulut tu nampak matured sangat....so sweet

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah