Thursday, November 4, 2010

Macam tak caya me menang hadiah UTAMA???

Tq nad sebab pilih me untuk hadiah utama.... Tq juga untuk Chugie sebab bgtau aku kat komen.. kalau tak mmg tak tau pun...


Td rezki mika ke top 15.. yang ni hadiah untuk mama dia lak.. ya allah terima kasih .... rezki ku murah hari ini dan hari seterusnya hendaknya...
i;m the winner.. TQ NAD....



nanti dapat hadiah beg itu,,... sukanya,.....................


11 bebelan kawanku:

norihan said...

tahniah ida...

ZiE FAUZi said...

tahniah eda.. zie pun tak sangka jugak nama terselit sbg pemenang...

chugie said...

hehehhehe tahniah eda..

pssst...ai, tq je ke? kene share ni.. ekekek:D

noor said...

congrats mama mika..bleh isi mcm2 dlm itu beg hihihi

Nad @ MamaZakwan said...

hehehe...tahniah ek! :P

Momma Mia said...

huhu.. seronoknya
bleh bergaya dgn bag baru u
tahniah

Yan said...

tahniah yer

fuadnis said...

alolololo....bestnye.....jeles ai tau...hik..hik....apapun tahniah kak eida....murah rezeki namanye tu.....:-)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah, rezeki tu..
pasni mesti bersemangat lagi nk join contest kan. hihihi.. ;-)

yatie chomeyl said...

woww bestnya ida .. tahniah dear ;)

Zura said...

congrate..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah