Thursday, December 30, 2010

Anak aku pun nak NAIK SEKOLAH ke??

Orang sibuk anak naik sekolah aku pun mcm ada anak sekolah je.. semalam belikan mika beg UPIN IPIN.. kebetulan jumpa yang murah... sebenarnya ni beg pampers g nursery jek.. lgpun beg lama tali dah tak elok... dah alang2 jumpa si upin punya beg.. beli lerr...

tengokla aksi peminat upin ipin ni...


Masa aku bagi beg ni kat dia.. dah tersengih-sengih nampak muka si upin tu kat beg... tengokla dia menatap beg tu.. mcm kenal benor....



tak puas tengok.. tatap jek..



Mata tengok iklan TV tangan tetap pegang beg.. aku cuba ambil dia tak bagi...

Bila mama trykan sarung.. wahhhhh sedang elok pulak tak labuh sgt...


Kesana sini dengan beg upin.. aku tarik nak buka sikit punya dia kepit.. lawak lak..

tengok tv pun bawak..

pegi kat akuarium pun bawak...


harini dia g school bawa beg ni.. td hubby MMS nanti aku tunjuk.. kelakar dah mcm budak 3-4 tahun.. walhal baru setahun 4 bulan ya....


13 bebelan kawanku:

cik puan akish said...

alot tomeyyy!!!!!dadif soh bawak bag..jup aje..pastu dia soh bukak balik..=)

eima said...

minat sgt dah la tuh ..hahha

SSulieana said...

comel je mika...mcm dh beso bebeno la gayenye tu...hihi

MrS. F!zA said...

tomeynya!! dah mcm nk p skool ni..

PuteriKureKure said...

hehe. gelagat budak2 seronok layan.

fikaryna said...

ciri2 budak bijak nih..:)

noor said...

hahahahaha..
ni peminat tegar nih mika
cute sandang blkg beg
nak pinjam leh x mika

ch@ said...

comella danish, beg baru teruja la dia, esok2 beg tu ada isi, dia mls nk bwk. mak dia gak kena bwk, sbb brt. pd hal letak bj dia sendiri tu.

pssst danish mmg ikut muka akak la.

e.l.i.z.@ said...

eida, mika ni umo brapa?

@e_da said...

akish... mika suka sebab upin ipin..hehehhe

eima..peminat setia upin...


sueliana.. dah mcm 3-4 thun kan.

fiza..tq untie.. pegi nursery je


intan..mmg terhibur

@e_da said...

fikaryna..tq doa tu...

noor..bila mama nak amik beg tu pandai tak bagi...


cha..dalam tu pampers jek pun.. selaluorg kata muka papa dia..huhu

eliza...mika baru setahun 4 bulan..heheheh

nba-Nur said...

Comelnya Mika dengan beg Upin Ipin tu... Melekat beg tu ye.. hehe.. Seronok tengok gelagat Mika ni..

n!da said...

betol la. da macam budak 2 3 tahun da. hehehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah