Thursday, December 30, 2010

Esok CUTI yeay!!!!

TQ PM.. Esok cuti umum sempena kemenangan MALAYSIA... horeyyyyyyyyy!!!

Esok cadangnya nak balik johor..
aku tak tau la kenapa aku rasa nak balik sangat.. aku rasa nak jumpa abah sangat-sangat... tapi tak tau la boleh ke tak..

time aku free selalunya hubby pasti bz.. aku pelik betul kalau nak balik kg aku punya la berperang sekarang ni.. dulu senang jek... payah betul... hangin jek.... takpe ada lori ada bas.. tunggu je la....

mode sentap sekarang ni...

5 bebelan kawanku:

SSulieana said...

ala bestnye kalau dpt balik kg kan...su ni skrg x leh nk travel jejauh takut...tahan je la rindu kt mak...huhu

chugie said...

yeay sok cuti!!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah sonot semua cuti esok, tahniah Malaysia

eT said...

sabar3...jgn sentap2..hehe

noor said...

aku jgk duk kat umh jer huhuhuhu
xkemana migu nih

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah