Thursday, December 30, 2010

Jangan lerr berangan nak jadi Aweks KHAIRUL FAHMI


Sejak team Malaysia menang semalam mesti ramai aweks2 yg tergila-gilakan antara pemain tersebut kan.. adatla kan.. tetiba femess terus walaupun bukan artis....

Antara yang mendapat perhatian iala khairul FAHMI Che mat selaku keeper team MALAYSIA...

Boleh tahan hensem gakla mamat ni.. mcm korean pun ada...

Tapi Janganla berangan sgt yerr kerana beliau sudah ada AWEKS, Elia namanya.. boleh tahan orangnya.... heheh tak caya KLIK SINI.. hehheheheheh saje je kan... :) apapun semangat MALAYSIA BOLEH pasti ada!!!




8 bebelan kawanku:

eima said...

comey jugak awek die kan ...i like ...

MrS. F!zA said...

ouh no! melepas la nampaknya.. :p

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

betul2 dia dah ada awek...wah dah glamour cam artis ek

ch@ said...

ok la tu kak sekurang2nya pemain Malaysia ni bermutu. takla tergila-gila dgn player kelab luar negara tu =)

eT said...

proud to be Malaysian...Alhamdulillah...

IdaShah said...

terus glamer n femeskan hehehe apepon tahniah pasukan malaysia

n!da said...

da tgk belog awek die.. T_T
harapan tinggal harapan..
dala muke die ade ala2 korean sket kan? melepas, melepas.. haihh!

noor said...

hrp kekal ler sama ngan awek dia
glamer giler pas nih wehhh

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah