Friday, December 31, 2010

Last Day 2010

Today 31.12.2010
Esok dah tahun baru....
Apa azam baru 2011?
Ohhh macam-macam dalam kepala aku...
moga tahun depan adalah lebih baik dari tahun ini..

Pegi mana cuti hari ni?
Mama n mika di rumah saje..
sebab papa ada urusan keje..
hajat nak balik kg tak kesampaian nampaknya...
taktaula kalau malam nti hati papa terbuka nak balik..
tu pun kalau dia tak penatla...

harini adalah hari MENGEMAS UMAH..yang dah macam kapal korek terbalik...
tengok je la sendiri keje anak bujang aku..

mama dah susun tepi meja habis dia punggah...



semua dia nak main... kejap yang itu..kejap yang ini...

flash card baru beli diteraburkan 1 rumah...

wohoooooooooooo... ni la baru namanya anak lelaki....
Mika "mama marah"
mama " tak mama ...tak marah mainla sampai puas...."
dia dah tido nanti baru mama kemas.... (sambil urut dada)...hehhehehehhehe


harini juga last day my TUDUNG GIVEAWAY... :)

7 bebelan kawanku:

noor said...

heheeheh mika wat sepah..
exercise tuk ari cuti
slmt thn baru
azam baru
ingt ek!!!!yehaaaaa

cik puan akish said...

aha..mmg tiade makne erti kate susun kalo dia dh celik mate...tgu dia tdo baru leh kemas....bangun kang..serak balik...hai laa anakkkk

e.l.i.z.@ said...

hahahha cian dia kena kemas umah..sama la kite ni pun, bersepah gak ni

ch@ said...

barula extreme mama, panjang akal. exercise tuk mama juga, boleh kurus dgn hanya mengemas rumah =)

nba-Nur said...

Wahhh bolehlah tahan si bujang kenit ni buat sepah.. Sian mama dia..

p/s: Eeda,jemput ambil kad ucapan kat Blog Nur.. Selamat tahun baru 2011..

n!da said...

orang kate kecik2 nakal da beso nt jadi budak baek tau. hehehe

kakyong said...

ida,
sorg mcm tu..
kakyong ni tiga2.. habis 2-2 bilik belakang kecah depa kerjakan.. memang x larat nak kemas hari2..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah