Saturday, December 18, 2010

Penat tak abis lagi



Morning all.... alhamdulillah dah selamat sampai umah selepas 3 hari berada di BUKIT merah LAKETOWN.. bukan percutian keluaga tapi aku pegi berkursus... hmmm so takdela best sgt.. sebab berjauhan dari mika...

malam tadi sampai rumah kul 9.30..jalan jem di tambah pulak hujan.. kesian mika jadi orang last yang aku amik dari nursery...sib baikla dia ok..pertama kali aku amik dia lewat camtu.. sedih pulak...

Dan arini takleh rehat lagi.... aku kena pegi opis..ada keje yang perlu disiapkan..huhuhuh baru nak rehat2maian2 ngan mika... tapi tak kira aku angkut sekali mika n hubby g opis.. lepas siap keje kami ada kendurikawin petang ni...huhuhu


esok harap2 dapatla berehat...................



5 bebelan kawanku:

ch@ said...

itula kehidupan hidup berkerjaya, nak buat mcm mana, tabah je la. u are strong mummy.

Ya ALya said...

kalau dapt bawa mika ke Bukit merah tentu lagi syok kan....

Asma Haha said...

sedihkan bila kene g kursus tgglkan baby...uwaaaa..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

take rest dulu k then nanti leh la story2 lagik, memnag rindu giler kalo berjauhan dgn anak ni

nba-Nur said...

Seronoknya pergi bercuti.. Nanti story ye.. :)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah