Friday, December 17, 2010

Ubat bila Meragam


Cerita 2 malam lepas.. yang aku kata mika meragam sebab demam... duduk salah, berdiri salah, dukung salah, bagi mainan dia buang... tak tau apa kehendak dia.... menangis dan terus menangis...


pastu dia tunjuk-tunjuk kat tv... ha ambik aku letak atas rak tv tu elok pulak dia senyap... suka pulak.. dah hilang menangis tu....

tekan-tekan apa yang patutla... happy sgt adapt duk situ....tapi aku tak biar lama.. bahaya.. suka-suka hati dia je nak lepak atas rak tu ye.. tak dapek ye mika..... hahahhahahah



10 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

feveret aisy...main atas rak tv tuh..dengan kakak sekali duk lompat2 atas tuh...

ch@ said...

extreme, bestla mika. cayok-cayok. sok lusa pandai la tu panjat sendiri.

mamalieyna said...

jln2 sini..macam2 mika ye..ihiks..cumel!

cik puan akish said...

neh...bkn mika yg tunjul perasaan...neh mama mika yg tunjuk perasan...nape ngn mika ida???tak sehat yah???

eima said...

jgn la ajar karang die naik sendrik lagi pastu jatuh kan tv tu ...tv jatuh tak pe lagi klu die yg jatuh ....tak dpt bygkan

Noorul Wawan said...

hehehe...suka Mika dapat godek2 tv tu eah.. Jangan Mika.. Mahal woo tv tu.. =P

fikaryna said...

macam2 ragamnya yer..:)

Ya ALya said...

mika tengah dok pikir tu camana nak masuk dalam tv ni....

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah ubat yang lain dari lain, tapi nampak cam bahaya la kalo TV tu jatuh sian mika plak

anakibu said...

mika tue bukan pintu ke masa hadapan....darida kami kembar 3...semoga sihat selalu...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah