Sunday, December 19, 2010

Selamat pagi


Salam pagi Ahad...

Sarapan apa pagi ni?... mama saya buat bihun singapore... saya dah makan..dan saya pun dah mandi...



Actually pic mika ni papa MMS masa aku kursus aritu..wah kemain seronok mika bila ngan papa yek.. boleh berendam2 bagai..kalau ngan mama kejap je la ko merasa.. bukan pe mika mudah selsema.... setiap hari papa mesti mms pic mika.. terubat gak rindu mama kat sana....

hari ni operasi mengemas rumah.... penatnya... petang sikit baru kuar jalan-jalan bawa mika gplayground.. hihi


u'olls g mana arini??


6 bebelan kawanku:

cik puan akish said...

lame dah tak kasi dadif masoh bath tub dia....malas nak tgu....

mandi berdiri...senang...siap pon cpt...

hehehh=)

Ya ALya said...

best la berendam yer mika....

ch@ said...

ahahha comel. sama la dgn oni, bila mandi dgn mrABi, boleh la manja2, ada yg menunggu.

tak pergi mana2 mrABi kerja.

@e_da said...

akish kalau ida yg mandikan takde da nak berendam mmg berdirigak..ni papa dia yg rajin melayan...


ya alya..mmg suka main air..

cha...huhu sian duk umah je ya..takpe cik oni ada kan

@e_da said...

This comment has been removed by the author.

noor said...

uiii cekci..tp xnmpk ek
pandailah papa amik gbr hihihhi

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah