Saturday, January 29, 2011

budak kecik pun busy eh!!

bukan orang tua je banyak keje...
bukan suri rumah je banyak keje


tapi budak kecik pun banyak keje tau...


walaupun hanya bermain.. hehehheheh


mana satu nak main ni mika????


lokasi bilik belakang untuk tetamu..tapi hubby dah sumbatkan mainan kira bilik mika la....


Mainan ni semua mostly dapat masa birthday pertama mika.... takdela aku nak beli banyak macam ni.,... semua ni hadiah dia.....


amboii sampai tertonggeng-tonggeng


bila mama panggil baru nak toleh.. khusyuk sangat main...


jom sape nak main sama meh datang umah mika eh......





3 bebelan kawanku:

EiJa ZaQuaN said...

wah byknya hadiah mainan mika..
ni kalo zaquan dtg umah mika mmg dia suka
selalu jerk dia wat mainan org mcm mainan dia..huh

noor said...

byk tuh mainan mika..kalau aiman dtg sure rebut2 hihih

ch@ said...

banyaknyaaa. mainan oni yg lama dan tidak boleh digunakan lagi pun akan dibuang terus, kerana mainannya makin bertambah. rumah pun makin bersepah. adus.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah