Sunday, January 30, 2011

Gambar Siti Nurhaliza di Twitter




Hujan rahmat pagi-pagi ni.. si kenit lena lagi.. hubby lak nak g ride tapi tak jadi sebab hujan.. so duduk rumah adalah lebih baik.. hehhehe

saje jalan2 internet... jumpa pic siti ni... jom baca... siti pun ada hobby mcm kita cuma tak tulis blog je kot.. almaklumlerr sure dia busy.... jom tgk pic twitter dia


Camwhore, mengikut definisi wikipedia tidak mempunyai maksud yang enak. Namun, rata-rata pengguna internet tegar mengetahui maksud sebenar camwhore, dan tidak perlu kami ulas panjang kerana kami tahu anda memang bijak-bijak belaka. Pagi ini, kami diterjah dengan email pengirim yang mengatakan bahawa Datuk Siti Nurhaliza juga mempunyai hobi camwhore, satu sisi peribadi Siti Nurhaliza yang mungkin orang lain tidak nampak.

U guys r really serious! Camwhore dalam konteks artikel ini bermaksud seseorang yang suka ambil gambar sendiri & upload di Fb atau Twitter. Oh maii!

Empunya wajah cantik ini amat gemar meng-upload gambar di laman twitter sebagai pengubat rindu buat peminat. Selain itu, ramai juga yang merasakan mereka berasa lebih dekat dengan Siti Nurhaliza selaku penghibur no.1 tanah air. Tiada lagi kompromi atau protokol untuk mendekati artis kesayangan mereka. Nah 140 patah perkataan, kemungkinan besar Siti Nurhaliza akan menjawab sahutan anda.

Enjoice koleksi gambar Siti Nurhaliza di Twitter & katakan hi kepada @siti_nur11.


SUMBER dari Oh Bulan



1 bebelan kawanku:

ch@ said...

dia pun orang biasa juga, miliki kegemaran sebagaimana kita, kita rasa tak peliklah. sekurang-kurangnya orang boleh tahu life dia serba sedikit, apapun dato' ct memang cantik.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah