Friday, January 14, 2011

Dah dapat dikesan TASKA Tak bertanggungjawab...



Akhirnya.. sudah terjawab persoalan kita cari ... TASKA yang terlibat adalah

Taska Kenari Cerdik Kota Perdana

masa berfb..terjumpa laman fb ni..







terjawab sudah...

kepada en Matt Mixxie.. sy mohon maaf siarkan laman fb ini..


Hati ibu mana tak hancur.. hati ayah mana x remuk.. tengok anak sendiri diperlakukan sebegini............!!


bapa kepada salah seorang kanak2 tersebut yang ada didalam gambar telah dapat mengenal pasti taska anaknya... syukur terhurai juga masalah ini.. semoga pihak terbabit di ambil tindakan sewajarnya...

paling menyedihkan... ........
bukan sedikit wang yang diperuntukkan.. tetapi banyak nilainya...
wajarkah bayaran diterima setimpal dengan servis yang diberikan..... sangat tidak adil bukan?????



13 bebelan kawanku:

kakngah said...

amboi.. mahalnyer caj...

MrS. F!zA said...

kejammmm!!!kalo anak sy kt tmpt diorg tahu la nk ajar mcm mna.

cik puan akish said...

tu la pasal..tmpt tak semneggah...mahal lak tuh...

jage cam taik!!!

transformed housewife said...

MAHAL tu! mmg tak patut sgt diaorg buat budak2 mcm tu. nak untung pun jgn sampai menganiaya budak2.

EiJa ZaQuaN said...

mmg x setimpal dgn bayaran ..
mahalnya caj..tp tempat lgsung x menyelesakan ...

Tie said...

Salam Eida,

Dah tengok fb tu.. terkejut gak.

Buat apalah ditutup muka budak-budak tu dengan bantal@tuala. Nak suruh lemas ke? Ada ke orang macam ni, tak berhati perut langsung!

Ni dah jadi kes dera gak! Sesiapa yang ada anak dalam gambar tu boleh jadi bukti.. boleh report kat balai polis tu..

Orang kita ni dah sampai tahap tu nak jadi kaya. Rasa nak pulas-pulas telinga dan kepala mereka sekali.. huhu.. sorry, emo sikit!.

Em's Family said...

Thanks for the info.. I have shared this info at my FB too.. gile ke ape..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

mak ai mahal giler tapi servisnya hampeh giler...kira nak untung je la ni

teratai said...

salam,

sebab tu, masa anak2 kak kecik2 dulu (hantar taska), kak buat lawatan mengejut..nak tengok cara dia org jaga anak..tp dlm byk2 taksa, ada satu yg kak memang b'puashati. Ownernya, bekas stafnurse...memang tujuan hanya untuk jaga anak2, ambil pun x ramai, tp byrn memang mahal, tp berbaloi!

►AdamXis◄ said...

Ciannyer...caj dah laa mahal, servis KO...hati2 pilih taska

My recent post ►Fesyen : Fesyen Lenyap, Style Sama

eima said...

eeeiiii
klu aku ...tatau la ...mmg dag meremang bulu roma dah nih...marahnye aku ....

nursalwa said...

info yg sangat berguna kepada kiter ibu bapa utk lebih mengambil perhatian cara pengurusan nursery tmpt anak kiter dijaga..

Cik Rose Cute said...

Tidak wajar...cajnya mahal...tapi jaganya...tak seberapa....Hish! kalau aku....semua darah naik di kepala angin!!!

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah