Friday, January 14, 2011

Mana entry Taska??

Minta maaf pada mereka yang ingin melihat entry tersebut.. bukan saya tidak bertanggungjawab mendelete entry tersebut.. saya amat terharu kerana ramai yang di luar sana sangat prihatin dengan isu yang saya tuliskan itu... sehinggakan dengan adanya entry tersebut ada dikalangan ibu kepada anak2 yang ada di dalam tersebut tampil melihat keadaan anaknya..

saya mint maaf terpaksa simpan seketika entry tersebut sebagai draft kerana ada sesetengah pihak yang Salah faham... telah saya jelaskan bahawa entry tersebut gambar-gambarnya saya DAPAT DARI EMAIL yang sendiri tidak tahu siapa PENGIRIM asalnya... insya allah saya akan siarkan kembali entry tersebut

dan ada pula sesetangah darinya yang menganggap itu taska anak saya.. sekali lg sy beritahu itu BUKAN taska anak saya.. yang saya tau hanya di SRI KEMBANGAN.. tetapi saya juga tidak tahu DIMANA dan NAMA TASKA tersebut.. minta maaf saya tidak dapat menjawab persoalan kalian...


sekiranya tuan puan mahukan email tersebut jangan segan segan silu untuk minta saya fowardkan email tersebut.. email la kepada sya.. shinbi3@gmail.com.. saya tidak ada masalah untuk memforwardkannya...


Tujuan saya menyiarkan entry tersebut bukan untuk publisti blog saya.. tetapi untuk kesedaran kita sebagai ibu bapa menyelidik tempat anak kita diletakkan sama ada selamat tau tidak.. dan saya sama sekali juga ingin MENGATAKAN yang tidak juga semestinya semua TASka Tidak Elok.. hanya sebilangan kecil sahaja.. mungkin memang ada TASKA yang memang baik dan betul penjagaannnya.. oleh itu kita tidaklah menuding SEMUA TASKA TIDAK Elok.. ibarat setandan pisang pasti ada yang busuk walau sbijik dua kan..

sekali lagi saya pohon maaf atas entry TASKA KURANG AJAR tersebut... tq

6 bebelan kawanku:

cik puan akish said...

nape yunk???ade org mempersoalkan ke???

konpem org tuh lom ade ank...atau takleh beranak....

tu psl dia sebok nak persoalkan itu ini...

eima said...

nape org lain baca diorg salah anggap ek ... aku baca ok je tau yg tu ko dpt dr email ... sekadar peringatan utk kite...


hrrmmmm tatau nk ckp pe ...
sila baca bg habis sebelum melatah ...heheh

*SiRibenMerah said...

kak. email pliz kat iyra..
iyramutalib@gmail.com

Nad @ MamaZakwan said...

eh,sbb saya ke?
harap bukan saya..

Gieyana said...

alaa..dont worry..itu utk pengetahuan ramai gak tue..at least owg beringat kan! dn mn2 pihak yg kena tue wajib ler amik tindakan n x mempersoalkan tindakan diaorang tue..dont worry k..:D

@e_da said...

akish..dia tak bacabebetul.. sebab tu x paham..

eima.. betul tu..janganla melatah.. baca betul2 dan teliti dulu..paling tak pun bacala sampai abis kan..


iyra..ok done..

nad.. heheh jgn terasa.. bukan awak la...


gieyana...tq 4 ur support..untuk kebaikan bersama

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah