Friday, January 7, 2011

Menang contest lagi di blog IBU HADIF..

Huhuuuuu apapun tq ibu hadif.. dulu penah menang lucky draw kat blog ibu hadif.. i dapat jam vincci lagi.. kali ni tak tau la apa hadiah.. tak kisah terima je apapun orang bagi kan... memang ada tuah la eden di blog beliau.. hihihi




Tu dia teka jam berapa ibu hadif di lahirkan.. tapi di sebab kan tiada yang tepat maka jawapan aku yang paling hampir yang di terima.. haritu dlm kepala mmg nak tulis 5.45 tapi last2 macam tukar fikiran... kalau la bebetul tulis 5.45 bukan 5.35 mesti lagi tepat kan.. apapun tqn ya ibu hadif.. muahhhhhh kat hadif.. ehheheh


11 bebelan kawanku:

azryNaiN said...

waa... tahniah yea sis..

kakngah said...

tahniah...

lg bersemangat msk contes lps ni ye...

Anna Suzana said...

tahniah...

noor said...

wah bestnyer...dpt hadiah lg

chugie said...

tahniah!! bestnye.. menang contest.

Zaidah said...

memang rezeki itu namanyer...tahniah

Miza Yusof said...

tahniah sis :)

cik puan akish said...

tahniah atas kejayaann..
chaiyokk...heheheh

Mama Zharfan said...

congrats yer :)

Diamilikku said...

tahniah eida..memang sentiasa bertuah eida nih

SyUhAdA said...

thniah ye..~

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah