Thursday, January 6, 2011

Jom terjah Jcard Day Kepong...

Ada masa lagi..Jom kita terjah Jcard day kepong.. sape mau pegi.. balikkerja kita boleh terus kesana..... hihihi


Jcard day Kepong ni 1 hari je...
6 januari 2011


Aku memang peminat setia J Jusco ni.. harga ok, barangan kualiti.. mampu dengan kadar hidup.. tengok pada barangan yang kita mahula...

Dahla sale ...dapat voucher lg.. sape taknak... cepat...cepat ada masa lagi.. den ado nak beli sesuatu ni.. hihihi.. citer nanti lepas shopping ya. hehehhehe



5 bebelan kawanku:

isya said...

ala ida.. nape tak g tau awal2 ;p , kalau tak leh pegi (sbb dekat sgt ngan umah) tp arini balik keje lambat plak..mmg tak sempat nk singgah..'(

@e_da said...

alamak ye ke isya... sempat lagi ni.. eida td kat opis bz.. lupa nak buat entry..huhu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

la dekat je dgn rumah kita...tapi kita holiday plak

MrS. F!zA said...

dh lma giler tk pergi time jcard..dlu msa pregnat pnh gi sekali semata2 nk beli brg baby..skrg ni susah la sikit time ramai2 nk usung ank lg..kekeke

noor said...

ala jauhlah kepong hihihihihi

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah