Friday, February 18, 2011

Ada sesuatu tersembunyi di sebalik My MIKHAIL

Kalau pandang dari hadapan macam tak nampak apa-apa kan....



Pandangan sisi.. ada sape perasan tak???????


yang ni boleh nampak tak?



Ni la sebenarnya yang tersorok.... rambut mika ada ekor tau... hahah saje kami bela... ni adik aku la punya keje.. memang rambut mika adik aku je yang potong... bukan leh potong rambut kat kedai budak ni.. dia tak suka orang pegang kepala dia... nak bg pakai topi pun susah yg amat...

dek kerana ekor ni bebudak panggil dia apa atu.. "uuuuuu danish rempit la ada ekor.." ada ke bebudak tu panggil mika mat rempit kahhh.. kahh.. lantak kowang la bebudak.. hihihi
tapi aku suka tgk rambut dia camtu.. ala nanti dah sekolah takleh nak rambut panjang2 dah... lg pun budak lg... takpe kot...


mama gulung2 rambut dia.. mika ni rambut dia kalau panjang ikal gaknya.. ekor yang panjang tu tak nampak panjang.. sebab bergulung-gulung.. heheh nanti mika sekolah mama buang ekor tu eh... hihi..


ni adalah idea mak tok dia yang nak cucu dia mcm rawk... heheheh kelakar la mak,...


nak balik kg la.. nak repair rambut dia.. dah panjang...................

6 bebelan kawanku:

ch@ said...

huiyooo. rambut oni pun tak panjang2 mcm mana nak bg ada ekor. sebab rambut belakang dia mcm ekor ayam betina. tak tentu arah, pusar lak dua tambah susah nak sikat.

cik puan akish said...

ur rawk la mika....

leh geng ngan babah dadif......

peace..peeeeewit...

=)

Fieza79 said...

laa...rambur dier ada ekor...cute2...tp dh besar nnt jgn smpan tau..hehe

cikmOt said...

my irfan tak leh rambut panjang cam gini...sure demam..sob sob...

EiJa ZaQuaN said...

hehee..rambut mika ada ekor rupanya..
betol tu budak lagi xpe..nnti dh sekolah x boleh la nak simpan ekor..

eija pun suka tgk budak rmbut panjang ni or simpan ekor..
tp zaquan x sesuai rmbut pnjang..kalau pnjang..rambut dia nmpak kerinting
sbb tu atok dia mmg setiap bulan bw dia g gunting rambut kat kedai..dia suka pulak tu potong rambut kat kedai..

ardinihumaira said...

meh dni guntingkan hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah