Thursday, February 17, 2011

Jangan Ada yang Terliur Sudah



Lepas mgrib malam td .. hujan turun renyai-renyai..

lepas magrib aku rajinkan diri lipat kain..

hubby ajak kuar.. aku punya la malas kalau dah kat umah .. nak2 pulak malam kan..

banyak benda nak settlekan.. beg nursery mika..

baju keje.. kemas umah apa yang patut... kalau dah kuar mesti lewat baliknya..

tapi dah di ajak berkali2 pegi gakla.. hubby kata teringin makan SUP KAMBING cicah roti kat restoran mamak PELITA jalan ampang.. (sebelah KLCC tu)

budak ni pakai baju tido baru.. rm 10 hengget .. mama beli online.. sangat berbaloi... pandai melawa dah.. dapat baju baru.. baju lama dia yg kita buka tu dia letak tempat lain.. konon-konon taknak baju lama tu.. ewahhh dah pandai ek...


makan time.. sepinggan tuk dia.. mama tumpang sket2 je la.. kononnya diet seh.. hehehhe

PAPA lak plan dari rumah lain... sampai sini lain plak ceritanya.. dia amik lauk ni...


KETAM GORENG BEREMPAH.. memang sedappppppppppp ooooooooooooooo...
harga pun boleh tahan.. sekor tu kami makan 3 beranak... sape yg mengidam sila la carik kat sana.. heheh


lauk hubby.. sedap betul tengok dia makan..

sape2 nak cari ketam tu carila kat restoran pelita tu ya.. tp ya ampun nak parking memang sesakkkkkkkkkkkk!!!

6 bebelan kawanku:

ZiE FAUZi said...

hehehe..terliur sudah... zie n hubby mmg suka mkn nasi kandar tp tak pernah cuba mkn ketam masak mcm tu.. kebetulan dalam umah ni ada 5 ekor ketam yg belum dimasak.. kejap lagi masak la tuh..

cik puan akish said...

alamak..ketam....favvy kuh!!!

=)

azura samsuddin said...

zura xdelah peminat ketam tp mmg terliur gak nampak ketam goreng berempah itu hehehe

nanakimie said...

telan air liur jew ngk ketam tuh...hehe...sedapnya!

eima said...

seb baik tak terliur... hehehe
suka ek mkn ketam .. aku tak suka klu laki aku ye la ...klu fahim die takut die kate spider

EiJa ZaQuaN said...

sama la mcm zaquan ..dh pandai pilih baju..ikut suka dia nak pakai baju ape..

wah nmpk mcm sedap betol ketam tu..
tp eija xde la suka ketam..sbb pernah ada history dulu..mkn ketam terus sakit kepala..lepas tu terus slhkan ketam penyebab sakit kepala..hehehee..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah