Thursday, February 24, 2011

Budak baik

semalam petang waktu aku nak amik mika di nursery... kak ana ada di luar..

aku tanya .."kak danish buat apa?"

kak ana jawab " dik cuba tengok dik...cuba adik intai dulu"

aku pun mengendap apa anak bujang aku buat....

ha tu dia....


see.. baik kan anak aku.. sopan je dia duduk... (hahah puji anaksendiri)
tu la mika yang duduk kat kerusi tu.....

senang hati je,.... duduk kat kerusi tu sambil goyang-goyang kaki kooo....

sejuk hati tengok.. masa aku snap gambo dia dia tak perasan... tapi bila kuar flash...alamak dia sudah nampak.... apalagi terjerit2 la lari meluru kat aku..mcm tak jumpa setahun..siap peluk2...buat drama la mika ni hehehehhe....

patutla kakak2 kat situ selalu cakap danish baik senang jaga... dia suka buat hal sendiri... main sorang-sorang.... hehehe mika.... mikaaaaaaa

9 bebelan kawanku:

Sidratul Muntaha said...

wonder y mika.
teringat singer Mika tu bile tgk nama mika ni.
hb satu kat sini.

aNaYaNa said...

hehehe..comel la mika..good boy..

aMiYs said...

hehe.. cute je mika dok camtu..

eima said...

bagus la ... klu fahim aku tatau la ...
yg aku tau die dah pandai repot ....

Murni said...

Mika kecik2 dh pandai berdikari..good boy..
eida mika dh cucuk utk setahun 6bln blm..

PuteriKureKure said...

baiknyaaaa!!!

Nad @ MamaZakwan said...

mika kat sekolah cikgu2 panggil danish ek? :)

cik puan akish said...

mmg gud boi!!!

Zura said...

jgn smpai kena buli sudah...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah