Friday, February 11, 2011

Mickey Mouse punya pasal...

Cartoon wajib setiap hari..

suka sangat layan lagu hot dog songs.. siap berjoget2 dah sekarang...

tenung tv tu sampai kalau boleh rasa nak masuk dlm tv tu...


ni lerr budak tu.... terpaksa letak meja tu depan tv.. bg jarak mata dia jauh sket dr tv.. kalau tak dia nak tgk dekat2 tv tu.. takut rosak mata....


Ingatkan ok la.. tapi panjat meja pulak... nak berjoget atas tu.. cha nampaknya leh geng oni ni... kalau mickey mouse punya pasal sanggup panjat meja.. nak joget2 dengar lagu... fuhh buat mama seriau jerr.....

7 bebelan kawanku:

Nad @ MamaZakwan said...

sejibik cam zakwan..tp jgn kn kata mickey mouse..tp oso, dibo, pooh sume suke..bleh tau plak tu pasni abes ni citer ape, pastu citer ape plak..dia dah hafal..nk tipu pun dah tak bleh, huhu!dia lagi bijak!

[-suziey-] said...

umangaih..peminat MM rupenye..hiks..excited smpai nk panjat meja..hati2 tkt pecah ..hehe

cik puan akish said...

baek2 jatuk mika!!!!

kang momma awak la yg berjoget tgk awak jatoh...

=)

yatie chomeyl said...

panjang dah rmbu tbelakang mika, ada style rockers sikit .. hensem hehe

eT said...

hehe...peminat mickey mouse ker??

PuteriKureKure said...

beb, same here! kena letak meja depan tv sebab budak suka berdiri rapat dengan tv.

ok. lepas ni kita kena jaga2 kalau2 khalish ikut jejak mika berdiri atas meja pulak. hehe.

ch@ said...

letak tepila meja tu kak, meja kita semua tepi dinding, kalau orang datang baru kita kemas, itu pun tengok keadaan. mcm klinik. biar lapang je. lagi meja akak tu cermin, ngeri. mrABi nak belikan almari TV tinggi, biar oni tak panjat.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah