Friday, February 11, 2011

Hadiah untuk diri sendiri

Terapi terbaik org pempuan...

adalah menyoppingkan diri... hehhehe

tp takleh diamalkanla..nanti bankrup C..hihi


semalam petang aku memberi reward pada diri sendiri...


kadangkala kita harus memanjakan diri ...



2 helai kain pasang.. 2 helai tudung...

suka cotton japanese english cotton tu.. kain cotton lembut.. dah alang2 cari tudung sekali...

tudung grey tu bukan nak matchkan ngan baju biru tu..saje beli leh pakai ngan blause...

jadila tu.. itu pun dah cukup happy... bosan asik pakai baju sama..sesekali nak ubah citarasa nak melawa juga...hahahha lawa ke???



kalau pandai jahit sendiri nak siapkan cecepat.. leh pakai.... tp malangnya kena hantar tailor lorrr. tak sabo nak tunggu siap...


6 bebelan kawanku:

ch@ said...

awat tak beli siap je kak, pakai terus. hahaaa.kita dah tak pernah beli kain pasang, semua beli siap pakai pergi opis. rasa macam orang kerja gomen pula.

cik puan akish said...

aha!!

lame sgh tak menyopping utk diri sndiri!!!

=(

noor said...

the blue one i likeeeee u

Zaidah said...

KLU PANDAI MENGAYAKAN....PASTI CANTIK JUGAK HASILNYER...

Natalia said...

cantek..lama da tak beli kain2 psg yg baru tuk keje neh..besa beli siap je kurung moden :)

eT said...

betui2 kan...
me pon kalo letih...bila time shopping ilang terus rasa letih tuh...huhu

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah