Monday, February 28, 2011

Se-shopping

Hari sabtu duk rumah saje coz hubby ada keje..maka keje BW la aku.. sesampai di blog mamatisya terhenti sekejap..sebab tengok dia pegi disney warehouse sale.. dekat lak tu dgn rumah... kat dewan serbaguna AU@ keramat je.. huhu apalagi terus call hubby.. dia balik kita terjah sana pulak...

banyak gak barang dan boleh tahan gak orang..aku g pun dah kul 6.. dapat pilih kejap sebab dah nak magrib..


hasil sambaran baju2 mika.. hehhehe mika & mickey...



dan ini... ada yang murah gakla dari harga asal.. tapi kena pandai pilih... diskaun adan yang 30%-50%..

mika dapat kawan baru...


dah tentunya antara banyak2 tu dia pilih yang ini.. candu dia... hihihi...suka sangatla tu....


7 bebelan kawanku:

ch@ said...

candu lagi mikhail. isk-isk-isk. ada rasa strawberry tak? aunty ch@ nak kalau ada =)

ibu qaleesya said...

hehhe syoknyee dapat mainan baru

http://aniesandyou.blogspot.com said...

auwwwww sekshi nyerrrr

bonda dadif aka akish said...

wahh best betolla...kat kl rajin ade jualan cam ini kan...kat jb..haremmmm..

aha..kite pon kene beli candu abru utk dadif....pasal yg tommie tuh udah koyak..abes digeget2,...

Zaidah said...

sekali jengah sini dah tukar rumah dah...cantik n fresh....amboi mika klu dah jumpa candu tak pandang kiri kanan

Diamilikku said...

nampak kurus je mika...:)..aisy buncit perut ... hahahahahahhahaha

eT said...

dah abes eh sale ni?huuhu

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah