Tuesday, March 1, 2011

Minggu yang BZ

seminggu ni sanagatla bz.. nak BW pun tak sempat.. aku membantu menguruskan seminar dan bengkel.. sampai hari khamis... duk opis pun tak lekat..banyak keje di luar...

nanti kalau ada masa i terjah blog u all k..

4 bebelan kawanku:

Fieza79 said...

owhh bizi...kita fhm mcm mana rasa nya bl bizi tu...rasa mcm nk tambah kaki tgn je hekekek..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

huhuhu ngalah menteri hehehehe

ardinihumaira said...

orait hehe :D

Diamilikku said...

bila bz memang tak sempat kan..huhuhuhu..akak mula kelas weekends nih..memang tak sempat ahhhh

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah