Friday, March 4, 2011

Batik Julita Aishah

ada tengok kat tv pasal ari kraf tak?

heheh

aku dah hari2 bertugas kat sana...

setahun mmg buat sekali je.. semua usahawan 1 malaysia berkumpul dengan barang kraf masing-masing tuk diniagakan..

aku tak ketinggalan shopping baju batik..

almaklumla kena pakai setiap hari khamis kan.. nak la bertukar ganti.. sekali setahun je pun aku beli.. kalau aku org tganu kelantan mybe senang la nak g beli.. ni je la peluang nak membeli dah ada depan mata...

tahun ni tak beli sutera jaquard.. tp aku try kain crepe dan ambil corak yang simple je.. namo bunga-bunga sangat mcm selalu aku pilih.. warna pastel..

2 pasang.. pink n kuning hijau... hijau mesti ada.. my feberet.. hihi

.. tawar menawar dekat sejam.. siap bersila kat kedai tu... dapat harga ok baru beli...

yang kuning hijau tu la patern baru katanya.. nama kain tu julita aishah.. bunga ros sweet2.. ada yg lagi lawo2 tp kalau dah sampai 3-4 ratus sehelai aku tak beli la... banyak lagi komitmen aku pada benda2 lain.. cukup la ini untuk salin tukar.. heheh..

ada sape2 nak g beli batik orang gomen sila la ke kompleks kraf ya.. masih ada lagi sampai ahad ni... cepat...cepat... :)

keterangan lanjut leh klik SINI

5 bebelan kawanku:

eima said...

aku klu turun ganu aku beli la klu tak tgu aku turun kat sana harga ok la ...
beli kat cni mau dekat 2-3 ratus ... tak mampu la ...

azura samsuddin said...

mama mika, zura de tag utk join GA

http://azurasamsuddin-contest.blogspot.com/2011/03/first-ga-from-senangmenangmiezanieracom.html

jom sama2 join..

CatlinaFly said...

cantek!

ch@ said...

warnanya memikat kalbu kak, sungguh menawan.

Unknown said...

Assalamualaikum sis...

Berminat dengan sutera?

Sila like page

FB : TSUKI MOON SHOP
INSTAGRAM : TSUKI MOON SHOP
EMAIL : TSUKIMOONBULAN@GMAIL.COM
SMS/WHATSAPP : 017-6052330

THANKS.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah