Monday, April 18, 2011

karok time!!

episod makan2 dah abis.. layan bebudak ni n karok time.. aku?? nak nyanyi?? idokla.. malu arr.. kalau ngan hubby aku je takpela.. ada org lain seganla..


mika n ammar... mika ni bukan nak kawan ngan orang sgt.. dia suka buat hal sendiri... tengok tu.. pegang jagung keje makan jagung jek dia...



kesian ammar nak main ngan dia...


uncle usik dia pun wat dek je.. tetap mengunyah.... jagung penuh dlm mulut.. sampai tido pun ada jagung dlm mulut... kena la aku korek pelan2 bg kuar...


tengok papa karok.. dia ni kalau ada org tak kenal kan malu.. makanya smlm agak membisu dan buat hal dia jek la...



tah ape2 dia main...


papa layan karok.. layan jerla...


lepas dia.. lepas dia pun dia... takpela bang nyanyi la sampai lebam.... hihihi

5 bebelan kawanku:

Amiizaa2001 said...

hikhikhikik comel...auntie sukalah shoes mika...ada mickey mouse:):) balqish panggil mouse:):)

eima said...

mika mkn jagung telan semuanye ke ...
nape fahim sedut air jagung je pastu luah hampas jagung...huhuhu
sgt seksa ...
mika ni pemakan la ...bagus..bagus

bonda dadif aka akish said...

wahh mika sporting la...baut hal sendiri aje..baguih...

=)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

kanapa mika tak nyanyi dengan papa.....????malu pulak time org ramai....

ardinihumaira said...

nak tumpang sekaki la hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah