Tuesday, May 17, 2011

Isteri ke 4 Salleh Yaakob

Huuuuhuuuuuu...boleh tahan abg S.Y kita... katanya bakal berkahwin sorangb lagi..muda belia... cantik pulak... apa agaknya rahsia abg S.Y ni tackle pompuan kan.. apapun tu dah jodoh mereka.. semoga mereka sekeluarga saling  sayang menyanyagi... aminnnn


3 isteri-isterinya...


cantik manis orangnya.....



Gambar nie pulak gambar bakal isteri ke empat Salih Yaacob, cantik manis orangnya, bernama Emi, umur 24 tahun, muda lagi tu. Pada Emi, dia mengakui daya tarikan yang terdapat pada diri Salib Yaacob membuatkan dirinya tertambat.

Majlis perkahwinan Emi dan Salih Yaacob dijangka akan dilangsungkan selepas Hari Raya Aidilfitri, ini kerana Salih Yaacob agak sibuk dengan kariernya disamping menyelesaikan beberapa urusan mahkamah untuk berpoligami.




Pic dan info dari SINI 









kalau  boleh berlaku adil dan mampu memang tak salah.. tp kalau kita sendiri mampu ke nak menghadapi  semua itu...huhuhuh tepuk dada tanyala  hati....................

2 bebelan kawanku:

alyyani said...

yg SY tu 1 hal. yg bakal no 4 tu pun sanggup eh? huhu... mcm2 kan? :)

TeacherNunu said...

huhuhu..mcm mcm la.tapi dia mampu kan.mewah mewah lagi isterinya hehehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah