Tuesday, May 3, 2011

Rindu dia baby...

Godek Ex HD jumpa pic dia masa baby.. tak silap 3-4 bulan umur mika masa ni..

saje shoot dia golek2 atas katil.. masa ni meniarap pun lum pandai lg.. geam betul bila tengok2 balik...

mika masa baby tembam gak.. tengok betis dia.. tp dia agak gelap.. sib baik skrg cerah sket... hahhaha cerah ke gelap ke.. tetap anak aku.. hihi

sama besar ngan pooh.. sekarang pooh tu dah kalah ngan dia.. dah kena lanyak ngan dia... seronok tgk dia membesar depan mata...


alhamdulillah..

7 bebelan kawanku:

bonda dadif aka akish said...

betol2....apepon org kate anak kite..dia ttp anak kite..

rindu mmg time dorang bby2 kan..

=0

EiJa ZaQuaN said...

hehe..mmg geram bila tgk pic2 anak kita time baby dulu kan..
allolo..mmg tomey jerk mika masa baby..skrg pun tomey gak..

zaquan terbalik pulak..masa baby sume org cakap putih melepak..skrg dh besar..kulit dh gelap..mana x gelap..atok asik bw g mandi laut n pool jerk..huhu

PuteriKureKure said...

sama la ngan kita ida. tgk gambar khalish kecik2 dulu rindu tau!

fazilzura said...

mmg sonok bile tgk gambo2 lama kan ...
zr pun windu bau baby

Farah Shamsudin said...

seronokkan bila dapat tgk anak membesar depan mata..

MrS. F!zA said...

hikhik sama je darwsy kecik dlu lg gelap..huahua nk wat guana maknya pon gelap jgk..

ch@ said...

betulla, kita pun rindu masa Oni kecik. kalau tengok gambar dia sendiri nanti dia kata 'bey-bey' = baby la tu. suka tengok gambar baby. geram-geram. mikhail muka nakal drpd kecik. hahaa.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah