Saturday, May 21, 2011

Saturday Blues

Harini bukan ISNIN..

Tp adalah hari bekerja untuk aku

huwaaaaaaaaaa bosannya

sib baik half day je..

tapi hati sedih nak tinggalkan putera ni...

tengok muka sedih dia nak kena tinggal...

papa nak jaga tp papa pun ada keje..makanya arini mika duk ngan bibik jap ya..

abis keje mama laju2 balik okeh.....

muahhhhhhh

5 bebelan kawanku:

alyyani said...

alahai, sian mika. ala takpe, setengah hari tu sekejap je berlalu kan? :)

fuadnis said...

dah besar anak bujang akak...sekejap je rasenye yee....:-)

Nur-nba said...

Alahai cutenya Mika buat muka merajuk.. Sian dia.. :) hehe

tice su said...

alahaiiii....da besar dah mika....kalau akak ade baby skrg tentu anak akak pon da besarkan eida? mungkin dlm darjah 3! hik3..

mekasih sudi jenguk laman baru akak...kita teruskan silaturrahim yg terjalin wpun kita xpernah berjumpakan :)

ch@ said...

takmo la candu tu mikhail. tak ensem la macam ni. mujur sampai tengah hari. esok mikhail besar, mikhail teman mama pergi opis, jadi bodyguard dan bfren mama. bestnya, nak baby boy jugak.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah