Monday, June 20, 2011

mama...nak itot...............



budak kecik ni sibuk kacau mama berkemas barang nak bawa ke Terengganu...

dia masuk dalam kotak... comel pulak..dengaan sudu dan ball dalam tu sekali..

kalau la boleh memang mama bawa sayang mama ni....

macam2 la kerenah dia.

6 bebelan kawanku:

eima said...

seb baik pegi balik hari kan ..klu tak mesti tak sanggup ...

fazilzura said...

alahai , si comel kene tingal ke..

ajumohit said...

ciannya mika nk kene tinggal ke tu eda?

Diamilikku said...

alolololo....
comeinyer dier duk dalam kotaks....
geram je kan....kalaulah boleh bawak

ch@ said...

mcm kotak kejutan tu. bila buka keluar org spring. puting tu takmo la mikhail. kamu dah besar, mesti lagi manis senyumanmu itu.

Zura said...

mcm bas plak di buatnye...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah