Monday, June 27, 2011

Mandi Sama-sama


Lega........

Akhirnya kesampaian juga nak balik kampung...

Kekangan kerjaaku ngan hubby aku tolak tepi....... 

kadangkala family is number 1 walaupun kerja bertimpa-timpa... 

melepaskan kerinduan mereka berdua ni...


PIC 18sx...hehehehhe.... Pagi sabtu melayan kerenah budak berdua ni..aku mandikan sama-sama... kecik-kecik takpela kan icha & mika..nanti dah besor tak boleh tau....hihih

Pic HP  BB hubby yg takpe quality..hehhehe jgn mareee

Sangat geram dengan budak dua ni... mika bila mama suh smile kuarla muka kerang ucuk dia.. alesya steady jer...mika suka tepuk2 air..sian adik alesya terkedip2 mata kena air.. ..ganas tul anak  aku.. anak dara tu baik jerr.. asikla kejar abang dia.. mika lak wat  tak reti je main sendiri...

Sgt seronok  meluangkan masa ngan orang-orang tersayang..hilang semua stress dalam kepala...walaupun 2 hari jadila lepaskan rindu... today cuti lagi tp  hubby lak ada keje..duk umah rehatkan badan jer la...

5 bebelan kawanku:

eima said...

sempit nye tab...huhu comey je kan

MrS. F!zA said...

mika boy kena ganas sikit..alesya gurl mstilah kena sopan santun gitu..hihi

sok besar takmo mandi sama k..hihi

ch@ said...

sgt sweet. comel betul. besen tu dah tak muat, kena beli kolam tu kak. bari meriah.

noor said...

malu-malu heheeheh...sonok dpt berendam dlm besen yer mika. mandi manda ngan cousin

Zura said...

mesti ade gambar mandi bersama kalau budak2 besar cenggini..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah