Monday, June 27, 2011

SEPAH MAHARAJA LAWAK .....TERBAEKKKK




Disebabkan termiss malam haritu..aku layan kat youtube...

Sepah mmg terbaekkkkkkk..lawak bersahaja....

hidup JOHOR..hahah tetiba...


nak tgk ulangan kat astro pulak

layan.........

7 bebelan kawanku:

alyyani said...

malam td tgk ulangan kat astro masa nak announce juara tu kamera dah focus siap2 kat sepah. baru perasan. nanti ieda tgk tau and sepah the best!

Zura said...

mmg lawak giler babas lawak drg nie..selambar badak je...siap kutuk amir lagi tue..hahaha..

Sitisifir10 said...

Ramainya yg layan maharaja lawak.....nak cariklah segala jenis lawak maharaja lawak dalam youtube...

ajumohit said...

sokong eda!! sepah mmg terbaekk, dgr sinar FM pagi ni?? diorg jemputan kt radio tu, mmg gamat hehehe

*SiRibenMerah said...

neh mika yg layan ke mama mika yg layan neh??
cer citer.. cer citer...

ch@ said...

pagi tadi, sepah kat radio SINAR, johan kat radio ERA. berebut panggil dorang tuk naikkan rating radio.

mamalieyna said...

dh menang pun depa ni kan.. ^_^..mmg sesuai la..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah