Tuesday, June 7, 2011

Mee Goreng Basah



Menu malam tadi..

konon  nak buat sahur..

mee goreng basah letak udang, sotong, sawi , daun kucai, carrot n Telur...



dah masuk bulan Rejab..

nak start puasa selain nak mengganti yang saki baki  tertinggal..

takut nanti dah nak dekat2 ramadhan mula la terkejar2 kan..

tapi kan.. nasib baik dah makan mlm td... kul 4.30 pagi dah terjaga tp malas nak bangun.. dalam hati kata.. kejap lagi la.. sudahnya tengok jam sekali lagi dah kul 6.. takpela mlm td makan tu kira sahur la... hihi.. makianya harini hari mengganti puasa... kalau boleh nak buat sebanyak mungkin yang mampu.. azam dan niat kena ada.. tinggal usaha je.. hehehhe cayokkk.. cayok............


ada org tu kan kata.. hmm taknak makan la mee mama.. tak suka mee goreng basah... tapi tambah 2-3 kali selepas rasa.. sape ek org tu... hahahha.. lain kali jgn jual mahal tak rasa tak tau.. tak kenal tak cinta..

5 bebelan kawanku:

[-suziey-] said...

hiks..semoga slmat bertahan hingga wktu berbuka..slmt berpuasa :) menariks mee tu..nmpk basah :D

ch@ said...

kalau kita ni harus makan, suka mi goreng. ha'a la kak, kita pun nak ganti puasa la. tapi mcm mana eh? lagi tiga hari je.

bonda dadif aka akish said...

whoaa..daku pon berniat nak pose hari neh..tp tak jd pulak...

heheh

eima said...

dulu slalu masak mee goreng...
sbb panjang tak suka mkn nasi ... tp la ni mamak je rajin tolong aku masak ... hahah

balik umah kang nk wat kuehteow goreng la....

noor said...

wah jd jgk ek buat mee...hrp2 penuh puasa kita ari nih huhuhu

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah