Monday, July 4, 2011

Budak Malas Jalan

Rasanya kan budak lain kalau dilepaskan mesti suka kan nak lari sana sini... mika ni camtu gak..

tapi kan ada masa dia MALAS JALAN sendiri..

nak nak bila balik nursery kadang-kadang beria aku pakaikan kasut nak naik umah..

dia seboleh-boleh hulur tangan mintak dukung.. aduhaiii.. rebeh bahu mama..

mana taknya.. kalau balik keje ngan handbag kita, beg nursery dia.. kadang2 beli barang ke apa.. memang TAK CUKUP TANGAN.. sabar je la dukung gak..

ni weekend aritu turun nak g kenduri pastu balik tu nak beli barang dapur.. hubby siap2 bawak troli dari rumah.. budak malas jalan ni hulur tangan... senang je papa dia buat camni.. adoiyaiiiii pening mak nengoknya 2 beranak ni...


tengok...!! sanggup dia duduk dalam ni dah pakai cantek-cantekk....



bila mama snap gambo leh dia senyum-senyum dalam tu.. sabo je la mika nih....


 dia seronok lak dalam tu... aduhaii dia ingat salah satu jenis permainan agaknya... hihihi.. dulu duk STROLLER.. kini duk TROLI yer sayang...



Ni la budak bertuah tu.. hmmm.. bila snap pic depan2 ni nampak berisi sket plak.. walhal kecut jek badan dia.. Macam amik gambo passport lak kemain tegak lagi dia pandang kamera.. hihi mika... mikaaa

10 bebelan kawanku:

Fieza79 said...

aiyakk...mika..mika...sekali malas berjalan pulak..sanggup dok dlm tu heehee kelakar pulak rasa...

Diamilikku said...

gambar passport tapi tetap puting tak lepas kan..agaknya kalau betul2 amik gambar passport dia lepas tak puting tu eida?

Nens Collection said...

hehehe..ok gak ade troli tu..kretip

lelamaisara said...

Dah hensem2 jgn malas ea danish..heee

bonda dadif aka akish said...

same dadif....nak2 kalo dia dah lame kt sopeng kompleks....kaki dh penat berjln....dia mintak dukung..kalo kite tak layan..dia dok melutut akt lantai..

sabo ajelah..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

'rajin' nyer dia..

Pengakuan yang tulus dan jujur

kakyong said...

tgk mood jugak ni kot..

anak2 kakyong, kalo x excited ,memang dok dlm troli jer.. tp bila dah 'panas enjin', menjerit2 nak turun troli...

MrS. F!zA said...

aduila mika..dh ensem2 comel2 ni duduk lam troli pulak..haihh

budak mmg cmgitu dh blh jln nk dukung plk..hihi

isya said...

hai mika comel! iffah pun suka duk dlm troli tu, hehe layankan je la.. janji dia tk nangis sudah... ;p

Intan & The Boys said...

dear, kita tunjuk kawan ofis entri ni semua gelak berdekah2. comel sangat si mika ni. hehe.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah