Tuesday, July 26, 2011

Miss my Baby Boo...

 Tetiba kan aku rindu kat dia...
teringat saat2 dia menemani aku
teringat kenangan kemana sahaja dengan dia..
teringat aku kasari dia dengan melanggar divider
teringat aku polish badan dia...

kenangan sungguh dengan dia...
dialah...


.
.
.

.
.
.
.
.kereta pertama aku yg aku penah ada
hasil titik peluh sendiri
tapi sekarang sapelah tuan baru dia..
aharap2 dia sihat2 je ngan tuan baru dia..
sungguh rindu kat dia
cinta pandang pertama
2005
 kereta pertama aku.. syg sgt.. tp dah let go


berkilat lepas polish...

zaman anak dara...
kereta ni la menemani aku kemana saje..
suka duka kami bersama...
hihihihi


4 bebelan kawanku:

eima said...

ramai ek yg rindukan keta lama ...

MRS. K said...

kete 1st dah kasi kat adik.. huhu

zaidah said...

semua tinggal kenangan.....zai kata lama masih ade tapi dengar hubby nak let go jugak tak lama lagi....huhuhu

ajumohit said...

Kenangan terindah bsama kan Eda hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah