Sunday, July 10, 2011

Sotong Masak Hitam

 Menu harini
walaupun duk berdua ngan mika
masak juga la..


Sotong  masak hitam..
bukan kicap  tp dakwat sotong
org tua2 kata dakwat dia tu manis.
tah aku try je..letak halia banyak sket.mmmmm not bad gak





masak simple... lauk mika ada telur rebus fav dia takde dlm pic


sambil masak buat kek.guna resepi manual bukan segera.

.hehhe tungggu kemunculannya..

6 bebelan kawanku:

ajumohit said...

rajinnya eda masak, aju pon kalau hubby takde masak gak, tp urat2 rajin tu tetiba jadi malas kalau hubby ada hahhaha

Farah Shamsudin said...

sedapnyaa!!

kakyong said...

x penah lagi masak sotong dgn dakwat2 nya tu... kalo suami tgk hitam mcm tu, sah2 la tak makan... ;)

fuadnis said...

HEHE..BARU NAK MINTA RESEPI KEK MOIST TU...UPDATE CEPAT YEE...

eima said...

hanyir tak masak ngan dakwat gitu ..aku tak penah mkn lagi .. tp nmpak menarik la

Zura said...

erk..selalu kalau siang sotong mesti buang dakwat dia tue..xpnah plak th dakwat dia boleh buat masak...erm..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah