Wednesday, July 20, 2011

Wordless wednesday



Sedih hati tinggalkan budak ni arini..
turn papa jaga plak arini..
mama keje..
tengahari nanti kalau papa  bz mama amik mika k...

5 hari berkepit ngan dia.. pagi td g keje dia dah bangun tido.. dukung minta nak ikut.. cairla hati mama nak tinggal dia.. huhuhuuukkk

6 bebelan kawanku:

ajumohit said...

Yelah bila dh lm ngn mamanya,, rindu nk lepaskan, syukurla tgk mika dh sihat skit

eima said...

menten smart even sakit2 ...

Fieza79 said...

kesian mika...mesti ambik masa lama nak sembuh sepenuh nya..get well soon mika..!

SYANI said...

Masa anak saya kena ciken pox dulu pun kesian nak tinggalkan dia. Tapi nasib baik la waktu tu saya pun kena ciken pox jugak so MC je la.. takyah apply cuti.

MrS. F!zA said...

siannya ke mika..mmg badan jd letih n sakit2 bila ciken pox ni kan..tp mujur mika kena time kcik lg..sok2 besar lg sakit..cm aunty ni ha kena msa umo 25 thn.. hahahha giler ah 6hari tk bngun..mmg rsa nk pgsan dn hmpir rebah gak time solat..haihh

noor said...

mika tgh sakit pun ensem jer untie tgk...tetap bergaya comey

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah