Monday, August 8, 2011

Air Tangan Mak juga TERBAEKKKKK!!

Berbuka puasa kat kampung sangat la heaven..
Nak pulak makan makanan air tangan mak.. adoiiii sedap gilerrr...
Hari minggu aku balik kampung mak masak ayam kampung masak lemak cili api.. terangkat pedas... marvelesssss... 

Balik kampung makan ramai-ramai sangat la berselera...
nak -nak berebut2 ngan adik aku yg kuat makan.. aku suka nyakat dia

 Menu Hari sabtu. Macam2 ada.. ada yang jiran hantar ada gak kami beli dan ada   gak mak masak.. mana tak banyak...



 Murtabak, roti jala, putu piring.. wadey


Ramai Orang banyak la tekak.. maka macam-macam la jenis air Tebu , Tembikai, Laici kang

Biasanya kami makan kat meja.. tapi haritu kena letak bawah.. sebab banyak sgt tak muat meja.. hihi




dan.
.
.
.
.
.
.
.
haritu juga kami makan dengan aman..
sebab budak 2 orang ni tido... hihi
kul 8 baru bangun...



 Kalau la duk dekat ngan mak bestnya la.. 
Hari-hari aku tapau lauk gaknya..
takpun berbuka sama-sama ngan mak..
Huhu rasa nak pindah je.. hik hik hik

8 bebelan kawanku:

Mama Hanim said...

perhhh sedap tu eida.. tgk plak ptg2 cmni..huhu..

nUR_rOsALiNdA said...

Kannnnnnn!!!~
Masakan mak mmg terbaek kan?
Kita hari² buka kat umah mak sebab takut tak sempat kalau balik buka kat umah..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

cm ne la ruper nyer yek kalu ari2 mak yg msk...

fazilzura said...

cm zr le hari2 makan air tgn mama ... dappppp .. tu psl xleh slim tu

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sedapnya....air tangan mak memang bestt

kakyong said...

berbuka beramai2, mcm2 lauk ade... walaupun serba sedikit.. meriah..

Ya ALya said...

heheheh....memang betul tu,ya duk dgn mak n umah MIL pun dekat je,so jap buka umah mak,jap umah MIL......

azura samsuddin said...

betul kan, air tgn mak jugalah besh...zura kalo blk kg 'susah' nak msk hehehe mmg nak mak yg masak ... ishhhh mmg besh sgt kalo dpt dok dkt ngan mak hehehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah