Wednesday, August 24, 2011

Cuci Rumah

Renovate rumah yang kita duduk sekali memang rumit
habuk sangat-sangat
nak tolak barang kesana sket... sini sket.. janji ada laluan...
dekat sebulan gak la..
syukur siap gak sebelum raya
walaupun dapur lum complete lg yg tambahan cabinet tu



ahad lepas kami operasi bersihkan hall sebab siling dah siap
cuci bebtul-betul lantai macam nak masuk rumah baru plak
pijak rasa berpasir je

Aku sental ngan berus.. hubby siram ngan air
apa yang penting KERJASAMA kata wonderpets
huh memang letih la.. angkat2 barang semua kan




kena clearkan hall nak cuci ngan air.. sofa-sofa semua kena angkat
sib baik si kenit aku paksa tido
kalau tak lagi haru dia nak main air sama


barang-barang tolak ke dapur dulu...
dah siap depan baru cuci dapur pulak
huhuhu...

minggu ni operasi lagi kemas barang2 sebelum balik kampung...
malam buat sikit-sikit mana yang sempat...
balik kampung maybe malam sabtu..
happy sebab balik johor... wa weeeeeeee hihihi




11 bebelan kawanku:

ch@ said...

balik Johor ye kak, kita pun sama. rumah kemas mcm tu je la, pasang langsir baru je. mls nk beria-ia sgt. hihiii. best-best.

NM02 said...

sakan betul mengemas ni

INTAN said...

wah kemas2 last2 raya kampung...hihiii

CIK JATT said...

wahh! beraya dengan rumah baru la nih. bolela buat open house:)

eima said...

rumah raya ...
penat nye buat keja dlm bualan posa ...huhu

ZanaNordin said...

bestnyerrrr...
semangat nie raya ngan mood rumah baru....
zana gark tak dpt nak raya ngan rumah baru
hubby dok sibuk siapkan rumah orang
last2 rumah sendiri tak siap...
seminggu lepas raya jawabnya baru leh pindah kot..

re : tudung tu beli online thru FB...cuba cari Yan's Collection.

MRS. K said...

rumah raya! yeay!

alyyani said...

kalau dpt cuci rumah puas hati lah kan.

Fieza79 said...

mesti penat sgt kan..tp berbaloi la kan..

fazilzura said...

wahhh sakan mengemas ni .. syok nyeeee...

Ya ALya said...

confirm penat kan,tapi hasilnyer.....berbaloi2 sangat kan.....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah