Wednesday, August 17, 2011

Cuti day ~~ Shopping day


Hari ni cuti NUZUL ALQURAN
Aku keje di kawasan jajahan SELANGOR
Tapi duduk di KL
Tapi merasa la cuti-cuti yang selangor punya.. hehhe
bertuah gak.. selangor banyak gak cuti..

hari ni nak terjah KL
walaupun aku tau ramai orang nak ke sana jugak...
masa ni yang aku ada nak lengkapkan persiapan raya..
Hubby KEJE
Mika hantar NURSERY
makanya aku pegi sendiri..
lalaalalalaaaa lengfgang kangkung la jawabnya...
Kalau sesak aku mintak hubby hantar naik motor lagi senang kot
kalau aku bawa kete memikir lak na parking mesti susah nanti.. tengokla keadaan camana.
hehehe korang dah abis membeli???

target nak cari Tudung raya aku, Capal abah, sampin mika.. yang lain2 tu tgk la apa yang jumpa, berkenan di hati sambar gak la.. hihihi..

1 bebelan kawanku:

fazilzura said...

wahh syok nye cuti ...

jln pun tody sgt2 clear ...

* keje kt selangor? tang mano tu ? ado kosong dak huhuhu

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah