Wednesday, August 17, 2011

75% hampir Siap

 Keadaan rumah aku yang huru hara
tapi pakcik contractor tu kata raya pasti siap.. huhu
nak memikir camana nak mengemasnya ni nanti.. hu  sadis.... sadis


 Siling 80% siap.. downlight dah pasang ketika ni..  kipas pun dah pasang 1





 dapur.. tinggal nak letak tile table top... arini pakcik siapkan lantai tambahan

Rindu nak masak dah ni...

huwaaaaaa aku jemu makan beli... huhuhu

minggu ni minggu kedua pakcik tu buat.. cepat juga walaupun rumit je aku tengok.. takpe pakcik lg cepat lg bagus.. saya suka.. hihih



7 bebelan kawanku:

Qhaifa Nur said...

bestnya raya masuk rumah bru...

qhaifanurin.blogspot.com

fuadnis said...

cantikla tiles kecik2 kat dinding kc tu..nis pn teringin nak mcm tu....tapi teruja sgt pasang kc leh tlupa tang tu...sudahnye tak macing dgn kc...keh keh...tak kisahla kan..jnji dah dpt kc idaman..huhu...

ermm...kc akak yg atas tu tak tukar ke?

SSulieana said...

wah x sabar nk tgk hasilnye...

CHU MAJORFLAVA said...

wow!!nice blog sis!!

bonda dadif aka akish said...

beraye umah baru...

best!!!!

littlehumblelynn said...

hai

cantik betul bab plaster ceiling tuh..teringin nak buat tp bila panggil contractor dtg..dia bagitau kena buat banyak sisi..sbbnya banyak sgt rintangan kat atas ceiling tuh

cantik KC..

noor said...

bhari raya dgn suasan baru mesti sonok sgt...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah