Thursday, August 18, 2011

Iftar 2011 _-Ramadhan Buffet Hotel Legend KL

 Khamis lepas sepatutnya aku nak berbuka puasa ngan family ipar di sg. buloh
dah kul 6.30 hubby dapat call dari kawan dia
Ajak berbuka puasa di Hotel Legend..

Orang sponsor terus hubby say YES selepas tanya persetujuan aku..
 hihi

 

Pertama kali gak kitorang berbuka buffet kat sini.. ramai. dan tempat agak Crowd meja kecik.. hihi





 tak banyak ambil gambar pun.. segan ngan kawan hubby.. hahah.. ni pun gambar hubby yg snap..

 Desert Terbaekkkkkk

 yang ni mmg sedap aku layan ngan mika makan menda ni...




 Hubby n his friend yang sebelah tu la yg ajak kitorang.. geng Ride basikal hubby...

Yang semeja ngan aku ni sorang pun aku tak kenal kecuali kawan hubby tu.. hhahaa sib baik ada si kenit tu aku leh la buat kawan... kadang2 tu la anak kan. boleh jadi kawan walaupun dia tak pandai cakap lagi.. laki aku.. sure la nyembang kawan2 dia.. hahahah..

KOMEN makan kat sini: SANGAT SUPERB (5 Bintang)
Semua makanannya sedap-sedap betul... aku layan ABC ngan Asikrim.. hubby layan kambing bakar
mika makan bihun siap bertambah...

Hubby pun cakapla nanti kita repeat lagi la pegi berdua...

sekali kan survey la harga....
mak aihhh juling gak biji mata aku....


RM88 PER PERSON... 

huhu pikir banyak kali la papa...  2 org dah brape.. baik la boleh buat menda lain..  bukan berkira tp kalau mahal sgt  huhu  pikir la sendiri.. kita pun bukan jenis yg byk duit beno.. kuikuikuiii...pada aku mahal la tp mmg la sedap.. kalau orang tak ajak ni aku pun tak merasa ni... hih apapun syukur rezki kami bulan Ramadhan..

1 bebelan kawanku:

ch@ said...

bayar mahal, harus pulun makan kak. itu la sebenarnya. kan ke yg mahal tu mmg sedap.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah