Monday, August 15, 2011

Manisnya Kurma INI...

 Tajuk saje la kan..haha teringat sepah...
Jumaat lepas dapat la aku bersemuka ngan ustazah nor bahyah..
walaupun hampir 2 jam rasa cepat sangat berlalu.. kalau boleh nak dengar lagi..

SANGAT SERONOK ceramah beliau suami isteri..
kita tak jemu sebab mereka pandai menyusun ayat dan lawak jenaka


 7 Tips untuk membina keluarga syurgawi... ada yg aku ingat ada yg lupa.. tapi tiangnya adalah SOLAT



 bijak mengatur kata2 suami isteri ni.. romantik..


 Pic kami beramai-ramai.. penat ustazah melayan peminat


Tak dapat interframe berdua.. segan.. lagipun ramai yang beratur nak ambil gambar...

sangat bertuah dpt dengar ceramah beliau secara live.. aku ada beli buku juga.. tapi tak sempat nak mintak signature.. kami bergegas nak balik.. sebab hari jumaat.. driver mahu solat.. kalau ada ceramah dia lagi.. pasti aku nak g lagi..

6 bebelan kawanku:

Ya ALya said...

alhamdulillah....dgr kan tv pun best sangat ceramahnyer.......

Asiah Termizi said...

seronoknya dpt jumpe beliau..

eima said...

wahhh besh dpt dgr ceramah live cam tu ....

MrS. F!zA said...

mmg best ceramah ustazah..msa kt simplysiti haitu dia ceramah psl tajuk kecntikan luar dn dlam..sgt suka dgr dia atur ayat..

Zura said...

hehe...lawak sepah buat ustazah nie lg glemer...

mekchu said...

ehh... sama lah mcm pn.stoberi... korang member ehh...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah